رشد 14 درصدی صدقات کمیته امداد رضوانشهر

خبرگزاری شبستان:مدیر کمیته امداد شهرستان رضوانشهر از رشد 14 درصدی کمک‌های مردم نیکوکار این شهرستان در قالب صدقات طی 9 ماه گذشته امسال خبر داد.

حسام پور محمدی، مدیر کمیته امداد شهرستان رضوانشهر از رشد 14 درصدی کمک‌های مردم نیکوکار این شهرستان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در قالب صدقات طی 9 ماه گذشته امسال خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: رضوانشهر بیشترین درصد جمع‌آوری صدقات را در 8 ماهه اول سال 92 استان، را به خود اختصاص داده‌ است .

 

وی اظهار کرد: تعداد صنادیق نصب و توزیع شده در سطح شهرستان 13 هزار و 994 عدد است که درآمد حاصل از آنها در زمینه‌های مختلف از جمله هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، بهداشت و درمان، تهیه جهیزیه نوعروسان، بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان، تامین کالاهای اساسی، ودیعه مسکن و وام کارگشایی و اشتغالزایی خانواده‌های بی‌بضاعت هزینه می‌شود .

 

پورمحمدی افزود: مردم نیکوکار رضوانشهر طی 9 ماه گذشته سال‌جاری مبلغ یک میلیارد و 553 میلیون و 66 هزار ریال در قالب صدقه به نیازمندان این شهرستان کمک کرده اند .

 

وی در ادامه از کمک بیش از یک میلیارد و 250 میلیون ریالی حامیان در 9 ماهه سال 92 خبر داد.


پور محمدی تصریح کرد: تعداد یک هزار و 379 نفر از حامیان حمایت 220 نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین تحت پوشش امداد رضوانشهر را بر عهده دارند.

 

وی با اشاره به اینکه 255 نفر از این حامیان در سال 92 جذب شده‌اند، افزود: واحد اکرام ایتام شهرستان رضوانشهر در جمع آوری مقرری ماهیانه برای ایتام نسبت به مدت زمان مشابه سال 91 بیش از 25 درصد رشد داشته است.

 

 

پایان پیام/
 

کد خبر 330188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha