اجرای 59 طرح خوداشتغالی در شهرستان ایجرود

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود با اشاره به عملکرد این نهاد در توانمندسازی جامعه مددجویان، از اجرای 59 طرح خود اشتغالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سید مسعود حسینی اظهار داشت: از مهمترین رویکردهای کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغالزایی برای آنهاست.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات مطلوبی در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان صورت گرفته است، اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده اشتغالزایی برای مددجویان به صورت هدفمند و با در نظر گرفتن استعدادهای آنها انجام می شود.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد ایجرود در اشتغالزایی مددجویان طی 9 ماهه گذشته تصریح کرد: در مدت مذکور 59 طرح خوداشتغالی توسط این نهاد اجرا شده است.

 

این مسئول با بیان اینکه 35 مورد از طرح های مذکور از محل اعتبارات امداد اجرا شده است، اضافه کرد: همچنین 24 طرح نیز از محل اعتبارات بانکی اجرایی شده است.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، وی با بیان اینکه طرحهای مذکور در رشته های شغلی همچون دامداری، صنایع دستی و مشاغل خانگی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح اشتغال 3 میلیارد و 468 میلیون ریال برآورد شده است.

 

حسینی همچنین به کاریابی برای مددجویان ایجرودی اشاره داشت و گفت: امسال برای 160 مددجوی ایجرودی فرصت شغلی ایجاد شده است.


پایان پیام/

کد خبر 330287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha