کمک یک میلیارد ریالی حامیان زنجانی به ایتام

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از کمک 5 میلیارد ریالی حامیان زنجانی به ایتام زیر پوشش این نهاد تا پایان آذر سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر پناهی از همکاری صمیمانه حامیان و خیرین و مردم شهرستان زنجان در اجرای طرح های مختلف توسط کمیته امداد تقدیر کرد.


وی با اشاره به اینکه حامیان و خیرین در برهه های زمانی مختلف و در طرح های متنوع کمیته امداد همیشه همراه کمیته امداد هستند، اضافه کرد: خوشبختانه روز به روز شاهد افزایش کمک های خیرین و نیکوکاران در قالب طرح های مختلف هستیم.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، این مسئول همچنین به کمک های نقدی و غیرنقدی حامیان نیز طی سال جاری اشاره داشت و گفت: تا پایان آذر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک از سوی حامیان به حساب ایتام زنجانی واریز شده است.


مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و همکاری شایسته حامیان به این نهاد اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 700 یتیم زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند و حامیانی که کفالت آنها را عهده دار هستند، بیش از 3 هزار و 600 نفر است که در واقع می توان هر یتیم زنجانی 4 حامی دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 330661

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha