احتمال ریزش بهمن در محور شمشک به دیزین

خبرگزای شبستان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اعلام هشدار احتمال ریزش بهمن در محور شمشک دیزین، از مسدود شدن محور شمشک - دیزین به علت بارش شدید برف خبر داد.

همایون شریفی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در گفتگو با خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص اعلام خبر احتمال ریزش بهمن در محور شمشک دیزین گفت: به علت بارش شدید برف در این محور احتمال ریزش بهمن وجود دارد به همین دلیل این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز درخواست کرد که رانندگان پیش از از آغاز سفرهای زمستانی خود با اطلاع از وضعیت راه های کشور بهترین و کم خطر ترین مسیررا برای تردد انتخاب کنند.

 

به گفته شریفی، رانندگان باید قبل از حرکت از سلامت کامل خودروی خود اطمینان حاصل کرده و علاوه بر این وسایل ایمنی نیز به همراه داشته باشند تا درصورت بروز حوادث احتمالی بتوانند به بهترین شکل عکس العمل نشان دهند.

 

شریفی با اشاره به زیبایی سفر در فصل زمستان توضیح داد: بی تردید رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی زیبایی سفر در فصل زمستان را چند برابر می کند به همین منظور از شهروندان انتظار داریم با احترام به حقوق دیگران زمینه ساز سفری پر آرامش و بی خطر را ایجاد کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 331008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha