تاکید بر بهره گیری از تمام امکانات برای برنامه های دهه فجر

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بر بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

سیف الله کریم زاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی  با اشاره به اینکه برنامه های جشن دهه فجر انقلاب اسلامی باید با تمام امکانات و ظرفیت ها و به بهترین نحو ممکن برنامه ریزی و اجرا شود به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دهه فجر یاد آور ارزش های انقلاب اسلامی است.


وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مسئولیت کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر را بر عهده دارد، افزود: باید سعی کنیم حضور و نقش دانش آموزان و اولیا در برنامه های دهه فجر پررنگ تر و فعال تر از گذشته باشد.


کریم زاده به برگزاری نخستین جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و برگزاری جشن های انقلاب، نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان، معرفی دستاوردهای آموزشی و برگزاری نمایشگاه ها و اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان در 22 بهمن از جمله برنامه های پیشنهادی اعضا در خصوص بزرگداشت دهه فجر در این جلسه بود.


مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی از اعیاد بزرگ انقلاب اسلامی است افزود: اجرای برنامه های مناسب و تاثیر گذار در جهت انتقال ارزش های انقلاب به نسل آینده باید در اولویت برنامه های مدیران باشد


این مقام مسئول، آموزش و پرورش را به عنوان مهمترین بستر فرهنگ سازی در جامعه دانست و گفت: ابتکار و نوآوری و ایجاد شادابی و نشاط و انتقال ارزش ها، ویژگی مهم برنامه های دهه فجر است.


پایان پیام/

کد خبر 331118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha