کنگره ملی بی بی حکیمه(س)بحث حرم چهارم اهل البیت را تسریع می بخشد

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه(س) اشاره کرد و افزود: برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکیمه(س) روند تبدیل شدن آن به چهارمین حرم اهل البیت را تسریع می بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز در جمع خبرنگاران به مشکلات ساخت و ساز در اطراف حرم بی بی حکیمه(س) اشاره کرد و اظهار داشت: اگر بتوانیم بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) را گسترش دهیم این امر خود نوعی تبلیغ و ترویج اهل البیت(ع) به شمار می رود.

 

سیدموسی خادمی با بیان این که برگزاری این کنگره ملی می تواند تاثبر به سزایی در معرفی حرم بی بی حکیمه داشته باشد، گفت: برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکیمه(س) گام مهمی در راستای توسعه فرهنگ دینی و مذهبی و شناساندن این بقعه متبرکه است.


وی با بیان اینکه زائران زیادی از استان های همجوار و کشورهای حوزه خلیج فارس به این بقعه متبرکه مشرف می شوند؛ ابراز داشت: همکاری منطقه ‌ای می ‌تواند سبب تسریع و بهبود روند آماده ‌سازی این امامزاده برای برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکیمه(س) و عمران و پیشرفت آن شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه(س) اشاره کرد و افزود: برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکیمه(س) روند تبدیل شدن آن به چهارمین حرم اهل البیت را تسریع می بخشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 331464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha