لزوم تعامل هرچه بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با رسانه ها

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: این اداره کل و رسانه ها نیازمند تعامل نزدیک هستند تا بتوانند برای ارتقا سطح کمی و کیفی تولیدات استان گام های موثری بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، احمد همتی بوشهری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، امروز (21دی) در نشست ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب فارس، به منظورانتخاب رسانه برتر، بیان گفت: مطبوعات و خبرگزاری ها با تسخیر رسانه ای خود از اولین روزهای نمایشگاه کتاب، توجه ویژه ای به اطلاع رسانی برای حمایت از این رویداد ارزشمند فرهنگی و مردمی داشتند.


وی اظهار داشت: این اداره کل و مطبوعات و خبرگزاری ها نیازمند تعامل نزدیک هستند تا بتوانند برای ارتقا سطح کمی و کیفی تولیدات استان و رفع مشکلات احتمالی با حمایت مدیریت ارشد استان، گام های موثری بردارند، که در همین راستا تمام خبرگزاری ها، مطبوعات و رسانه ملی، به ویژه روزنامه وزین خبرجنوب و طلوع با انتشار ویژه نامه روزانه بصورت رایگان در این مقوله شگفتی آفریدند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی فارس ادامه داد: رسانه های جمعی نقش اساسی و مهمی در هدایت افکار عمومی برای آشنایی علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی در حین و قبل از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب فارس داشته و در دنیای تبادل سریع اطلاعات، بصورت بروز و کارآمد ایفای نقش کردند.


این مقام فرهنگی افزود: اهمیت و همین نقش انکار ناپذیر رسانه ها، واحد های مختلف اداری و فرهنگی و مردم شریف استان، به ویژه شیرازی ها را ناگزیر از برقراری ارتباط با رسانه ها کرد و در این هوای برفی و سرد به شهرک گلستان کشاند تا با اشتیاق کتاب ها را ورق زده و خریداری کنند.


وی یادآور شد: تاثیرگذاری بالقوه تلویزیون در مقایسه با رسانه‏ های دیگر برجسته‏ تر است و معمولا از آن بیش از سایر رسانه‏ها استفاده می‏شود و چنین ویژگی‏ تلویزیون را رسانه ای مهم می‏سازد و از این جهت می‏ توان اقشار مختلف اجتماع را مخاطبان خاص تلویزیون قلمداد کرد، لذا این موضوع نقش این رسانه را پر رنگ تر می کند و امیدواریم که مسئولین امر با این دیدگاه برنامه های ویژه ای را برای هم استانی ها داشته باشند.


پایان پیام/

کد خبر 331577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha