تعطیلی سفارت بحرین در ایران را پیگیری خواهیم کرد

محمدکرمی‌راد،عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بااشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در رابطه با حاکمیت بحرین گفت:ما موضع قاطع‌تری در قبال جنایات رژیم بحرین وآل سعود باید بگیریم زیرا رسالتمان در این امر الهی است.

 محمد کرمی‌راد، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در رابطه با حاکمیت بحرین به خبرنگار شبستان گفت: سخنان مقام معظم رهبری برای ما حجت است و قطعا ما در این خصوص به وظیفه خود که بر عهده‌مان است، عمل خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه قطعا جنایات آل سعود و حاکمیت بحرین در کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهد شد، اظهار کرد: ما موضع قاطع‌تری را در قبال جنایات رژیم بحرین و آل سعود باید بگیریم زیرا رسالت‌مان در این امر رسالتی الهی است و با بقیه کشورها که تعهدی در این زمینه ندارند وظیفه‌مان سنگین‌تر است.

 

کرمی‌راد ادامه داد: ما نه تنها باید گزینه تعطیلی سفارت بحرین در ایران را پی‌گیری کنیم بلکه باید برخوردهای قاطع‌تری در این زمینه به عمل آوریم.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: چقدر باید دست روی دست بگذاریم و ببینیم چه جنایت‌هایی در بحرین علیه مردم بی‌گناه و به ویژه کودکان و زنان انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به این سخن پیامبر اکرم (ص) که اگر مسلمانی در نقطه‌ای از جهان صدای مسلمانی دیگر را بشنود و اجابت نکند مسلمان نیست، گفت: ما این جنایات را می‌بینیم و صدای مردم مظلوم بحرین را می‌شنویم و اگر در این زمینه اقدامی نکنیم که نمی‌توانیم نام مسلمان را بر خودمان بگذاریم.

 

وی گفت: معلوم نیست سران کشورهای اسلامی و کسانی که داعیه اسلامی بودن را دارند در کجا هستند و چرا اقدامی علیه جنایات ضد بشری آل سعود انجام نمی‌دهند.

 

کرمی‌راد تصریح کرد: در این بین رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار دارد، رژیمی که تمامی این جنایات برگرفته از توطئه‌‌ها و نقشه‌های خبیث‌اش است.


وی گفت: معلوم نیست مدعیان دروغین حقوق بشر کجا هستند، کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند ولی در یک نقض آشکار حقوق بشر که در بحرین صورت می‌گیرد سکوت می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: جنایات آل سعود و آل خلیفه در بحرین نابخشودنی است و قطعا ملت‌ها و دولت‌های اسلامی باید در مقابل این جنایات بپا خیزند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 33354

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha