توزیع 10میلیارد تومان بن بین مددجویان

سرپرست کمیته امداد با بیان اینکه اعتبار 2600 میلیارد تومان در لایحه بودجه سال 93 پیشنهاد شده است گفت: فروشگاه نوروزی کمیته امداد از اول بهمن آغاز به کار می کند و10 میلیارد تومان بن میان مدد جویان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، حسین انواری، سرپرست کمیته امداد در حاشیه مراسم افتتاحیه فروشگاه نوروزی کمیته امداد گفت: کمیته امداد هرساله فروشگاه‌های نوروزی را دایر می‌کند و امکانات برای عرضه کالا همانند مکان و خدمات را فراهم می‌کند.

 

وی افزود: کالاهای این فروشگاه از بهترین نوع کالا است و تخفیف‌هایی بیش از 30 درصد را داراست.

 

انواری با بیان اینکه مددجویان و نیازمندان استان تهران به این فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: مبلغ 10 میلیارد تومان بن در میان کلیه مددجویان توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: امسال با پیش‌بینی خرید آزاد در قبال این 10 میلیارد بن، 15 میلیارد تومان هم به صورت آزاد خرید صورت می‌گیرد.

 

انواری افزود: این فروشگاه‌ها تا پایان اسفند دایر هستند و برای کسانی که موفق به خرید کالا نشده‌اند نیمه دوم فروردین تا پایان فروردین فرصت خرید داده می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بن‌های 10 هزار تومانی میان مددجویان عرضه می‌شود، اظهار کرد: به نسبت اعضای خانواده بن‌ها توزیع می‌شود.

 

سرپرست کمیته امداد تأکید کرد: اگر مراجعه‌کنندگان نیازهایشان با بن تأمین نشود واحد مددکاری امداد در این فروشگاه مستقر است که از این مددجویان حمایت می‌کند.

 

انواری درباره افزایش مستمری اظهار کرد: بودجه‌ای که توسط دولت به مجلس تقدیم شده است اعتبار کمیته امداد در حدود 15 درصد افزایش داشته است.

 

وی افزود: اعتبار 2600 میلیارد تومان پیشنهاد داده شده که مستمری‌ها هم در دل این اعتبار است اما اینکه مستمری افزایش پیدا کند دولت باید این مسئله را ابلاغ نماید.

 

وی ادامه داد: افزایش بودجه را برای فعالیت‌های فرهنگی که با رکود مواجه بوده و همچنین مسایل عمرانی کمیته امداد، مسکن و اشتغال به کار خواهیم برد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 334312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha