برنامه های دهه فجر نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت اعلام شد

خبرگزاری شبستان: برنامه های دهه فجر نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت مشخص و اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، سعید محمودی، مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت امروز(30دی) در جمع خبرنگاران ضمن اعلام برنامه های فرهنگی این شهرستان، اظهار داشت: در این دهه سه کانون فرهنگی و هنری مساجد جدید التأسیس را افتتاح خواهیم کرد که یک کانون روستایی ( روستای برغون) و دو کانون شهری مسجد امام مهدی (عج) ، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ) است.

 

محمودی از افتتاح دو باب کتابخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد در این دهه خبر داد و افزود: برای نخستین بار مجوز دو باب کتابخانه کانون های روستای کته کانون مرجعیت و کانون چشم انتظاران ظهور مسجد النبی (ص) باشت از سوی دبیرخانه نظارت بر هماهنگی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان صادر شده است.

 

وی از دیگر برنامه های دهه فجر به افتتاح پنج باب کتابخانه باز در ادارات شهرستان باشت اشاره کرد و ابراز داشت: در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با ادارات در خصوص کتابخانه های باز، پنج باب کتابخانه در ادارات شهرستان باشت افتتاح می شود.

 

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت از توزیع بیش از 1200 جلد کتاب بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد و کتابخانه های باز ادارات در این دهه خبر داد و افزود: به منظور هماهنگ سازی و جلوگیری از موازی کاری ادارات فرهنگی، جلسه ای با حضور روسای ادارت فرهنگی برگزار می شود.

 

وی از تشکیل گروه تئاتر و سرود با همکاری کانون چشم انتظاران ظهور مسجد النبی (ص) خبر داد و گفت: فرهنگ و هنر می بایست در خدمت انقلاب اسلامی و معرفی این انقلاب باشد و بر این اساس تشکیل گروه های هنری نمایش و تئاتر و سرود و دیگر گروه ها ضروری است.

 

محمودی گفت: مراسم جشنی نیز با هماهنگی گروه موسیقی لری و فارسی به خوانندگی سید مجتبی بلادی پور در طول دهه فجر برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 334374

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha