اجرای بیش از99عنوان برنامه توسط بهزیستی استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد از اجرای بیش از 99 عنوان برنامه در ایام الله فجر توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد حسین رحیمی نسب، مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد، امروز (30دی) در نشستی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر از اجرای بیش از 99 عنوان برنامه به مناسبت این ایام در سطح استان خبر داد.


وی برنامه های این سازمان را در حوزه های افتتاحی، فرهنگی و ورزشی دانست و گفت: نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک سراسر استان، عطرافشانی قبور شهدا توسط کودکان مهدهای کودک، برگزاری جشن انقلاب در مهدهای کودک و ادارات بهزیستی استان، جشنواره ورزشی کارکنان، مسابقات فرهنگی ویژه خانواده بهزیستی، بازدید از خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان از جمله این برنامه ها می باشد.


رحیمی نسب، افتتاح 21 پروژه را یکی دیگر از فعالیت های شاخص این سازمان در دهه فجر دانست و افزود: این پروژه ها در شهرستان های اردکان، اشکذر، خاتم، بافق، میبد، تفت و مهریز به بهره برداری می رسد.


وی عنوان کرد: روستا مهد خاله شادونه، مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی بالای 15 سال پسر، مرکز درمان و بازتوانی اعتیاد تدبیر، موسسه غیرانتفاعی همدلان و مرکز مشاوره سنا از پروژه های شهرستان تفت و اورژانس اجتماعی، مهد قرآن مسجد حضرت رسول (ص) و مهد کودک خضرآباد، مرکز سرای مهر و مرکز سلامت روان رضوانشهر از پروژه‌های شهرستان اشکذر هستند که در این هفته افتتاح می شوند.


مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد افزود: پایگاه خدمات اجتماعی، آژانس بانوان وصال و مرکز درمان اعتیاد پیرایش در شهرستان میبد، افتتاح دو مهد کودک در بافق، مرکز ویزیت در منزل بیماران روانی، مرکز مشاوره تیام و مهد کودک دنیای شیرین در شهرستان خاتم، مرکز مشاوره عمومی پژواک در اردکان و مهد قرآنی کوثر ولایت در شهرستان مهریز از دیگر پروژه های بهزیستی است که همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می شوند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 334440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha