تدوین سند توسعه فرهنگ قرآنی استان یزد در آینده ای نزدیک

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد از تدوین سند توسعه فرهنگ قرآنی استان یزد در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، بهرام عبدالحسینی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد طی نشستی با تشکل های قرآنی استان یزد با اشاره به تدوین سند توسعه فرهنگ قرآنی استان گفت: طی مصوب شدن در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ،تهیه سند توسعه فرهنگ قرآنی دردستور کار قرارگرفته است.


وی اظهار داشت: کمیته اتاق فکر قرآنی با هم افزایی همه صاحبنظران باید درتدوین این سند تلاش خود را انجام دهند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه خواستار مشارکت هر چه بیشتر سازمان های مردم نهاد با رویکرد فرهنگی و قرآنی در این استان شد.


وی بااشاره به اینکه باید فعالیت قرآنی را به خوبی در جامعه ترویج بدهیم،اظهارداشت:همه مسوولان و مردم در تداوم فعالیت های فرهنگی و قرآنی باید اهتمام داشته باشند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، عبدالحسینی با تاکید بر لزوم استفاده از تمام توان و ظرفیت شهرستانها برای ترویج فرهنگ قرآنی افزود: باید در تمام عرصه‌های زندگی قرآن را سرلوحه و الگو قراردهیم.


وی به ظرفیت بالای قرآنی دراستان یزد اشاره کرد و افزود: همه ما در بحث ترویج مفاهیم قرآنی وظیفه مند هستیم و باید این مهم را در اولویت قرار دهیم.
 

پایان پیام/

کد خبر 334737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha