عضویت 15 دستگاه در کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر استان یزد

خبرگزاری شبستان: دبیر کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر استان یزد از عضویت 15 اداره و نهاد در این ستاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، نخستین جلسه ی قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر استان یزد، امروز ( 6 بهمن) در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.


حجت الاسلام علی محمد رضایی، مسئول دار القرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به عضویت 15 اداره و نهاد در این کمیته از برگزاری برنامه های متنوع قرآنی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر توسط این کمیته در سطح استان خبر داد.


وی افزود:اجرای محافل و مسابقات قرآنی، اعزام قاری و داور قرآن و گروه های تواشیح به اماکن از مهمترین برنامه های این کمیته در دهه فجر می باشد.


دبیر کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجراستان یزد ابراز امیدواری کرد: این کمیته امسال با برنامه های متنوع و بهتر حوضر چشمگیری در برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر داشته باشد.


در ادامه مراسم حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: مردم ما با پیروی از راه قرآن و حمایت از رهبرشان حضرت امام خمینی(ره) این انقلاب بزرگ را ایجاد کردند.


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، با یاد آوری این نکته که مردم ایران هم در تشکیل انقلاب، و هم در تداوم آن نقش اساسی داشته اند، افزود: اهمیت انقلاب را کسی متوجه می‌شود که سالهای قبل از انقلاب را و گرفتاری های آن زمان را دیده باشد. اگر انسان آن زمان را نشناسد، نمی تواند دستاورد های فعلی را حس کند فکر می‌کند این امکانات همیشه بوده است.


حجت‌الاسلام کارگر ابراز داشت: اگر در ایام دهه مبارک فجر بتوانیم حضرت امام خمینی(ره) و نیز دستاورد های نظام اسلامی را معرفی کنیم، کار بزرگی کرده ایم.
 

پایان پیام/

کد خبر 336159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha