کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی در ایلام

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی در معابر درون شهری استان ایلام خبرداد.

سرهنگ محمد رسولی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، صبح امروز(7 بهمن) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی از ابتدای سال جاری تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی درسطح معابر درون شهری این استان بوده ایم.


وی، تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با تعاملی که مردم قانون مدار استان داشته و نقش مهمی که در این زمینه ایفا کرده  می تواند با تلاش بیشتر این آمارها را باز هم کاهش داد.


رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان ایلام به تعامل خوب مردم با پلیس و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی آنها اشاره کرد و افزود: رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی سبب ایجاد یک نظم ترافیکی در سطح شهر شده و خود به نوعی سبب کاهش تصادفات می شود.


سرهنگ رسولی، بیان کرد: به رانندگانی که با عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی سبب نارضایتی مردم شده پلیس با این گونه رانندگان باقاطعیت برخورد خواهد کرد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، اضافه کرد: پیشگیری از حوادث رانندگی تنها با اعمال قانون و جریمه کردن امکان پذیر نیست و باید با فرهنگ سازی و ارائه آموزش های رانندگی و ترافیکی به جامعه هدف آمار بروز این سوانح را کاهش داد.

 

وی، در پایان خاطرنشان کرد: امید است در سایه مشارکت مردم با پلیس شهری ایمن داشته باشیم.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 336551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha