رهایی 35کبوتر در سی و پنجمین بهار انقلاب

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت:‌همزمان با فرارسیدن سی و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران 35 کبوتر در آسمان استان به پرواز در می آید.

مصطفی مشایخی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به پرواز درآوردن 35 کبوتر سفید به نماد رهایی ملت ایران از بند رژیم طاغوت و شاهنشاهی جز برنامه های کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر است.


وی با بیان اینکه بیش از 105 عنوان برنامه همزمان با دهه مبارک فجر توسط کمیته فرهنگی و هنری با همکاری‌های انجمن‌های مختلف هنری در سطح استان اجرا می شود افزود: برپایی نمایشگاه کشوری کتاب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان با حضور 300 ناشر کشوری از 15 بهمن ماه از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی استان در ایام‌الله دهه فجر است.
 

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر تصریح کرد: اهدا کتاب به مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سازمان بسیج هنرمندان از 16 تا 17 بهمن ماه در فرهنگسرای آیینه، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری نمایشگاه‌های آثار نقاشی، خوشنویسی، طراحی و تذهیب، برگزاری دومین همایش شعر کشوری آیینه خورشید در محلات، برگزاری نمایشگاه عکس نقش مردم اراک در به ثمر نشستن انقلاب، پخش تصاویر و سرودهای انقلابی از مانیتورهای موزه مفاخر و برگزاری یادواره شهدای انقلاب در آشتیان بخشی از برنامه‌های این کمیته در دهه فجر است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: برگزاری کلاس‌های حفظ و تجوید قرآن، انتشار نشریه بیدار، دیدار و تجلیل از خانواده شهید ادبجو نخستین شهید انقلاب، گلباران و عطرافشانی قبور شهدا و حضور بر مزار شهدای گمنام، دیدار با نماینده ولی فقیه، تبیین نقش ارزنده فرهنگیان در پیروزی انقلاب، معرفی دستاوردهای انقلاب، برگزاری نمایشگاه مد و لباس با رویکرد ایرانی اسلامی، برگزاری جشنواره سرودهای انقلابی، تهیه انیمیشن با موضوع انقلاب، نمایش فیلم‌ با موضوع انقلاب، برگزاری جشنواره قصه‌گویی با موضوع انقلاب و... از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.


وی با بیان اینکه دهه فجر نقطه اوج حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است، تاکید کرد: دهه فجر لحظه تحقق انتظارات تاریخی رشد یافتگان و بزرگانی بود که در طول تاریخ برای گسترش عدالت، آزادی و اسلامیت نظام قیام کردند.


پایان پیام/

کد خبر 337706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha