آغاز عملیات اجرایی مسجد سلمان فارسی در ایلام

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایلام، از آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و مسجد سلمان فارسی در فرودگاه قدیم شهر ایلام ایلام خبر داد.

سیدسجاد حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایلام، صبح امروز(13 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: کلنگ ساخت مجتمع فرهنگی و مسجد سلمان فارسی همزمان با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به زمین زده می شود.


وی، با بیان اینکه این مسجد در محل فرودگاه قدیم شهر ایلام، ساخته می شود، افزود: مراسم کلنگ زنی این مسجد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مسئولان محلی برگزار می شود.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایلام، ابراز کرد: این طرح عمرانی به مساحت 760 متر مربع با 2 هزار و 500 مترمربع زیربنا در 14 بهمن و گرامی داشت ایام الله دهه فجر کلنگ زنی می شود.


حسینی، تصریح کرد: برای اجرای این طرح عظیم، اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد شده که 2 میلیارد و 400 میلیون ریال آن از محل کمک های مردمی جمع آوری شده است.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایلام، اضافه کرد: در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای هر چه بهتر طرح با حضور مسئولان استانی در زمینه جذب اعتبارات مورد نیاز از سوی مسئولان قول مساعد داده شده است.


وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبارات لازم، طرح مذکور تا پایان سال 94 به بهره برداری برسد.


پایان پیام/
 

کد خبر 338683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha