تبیین دستاوردهای نرم افزاری انقلاب اولویت اصلی برنامه های دهه فجر

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بر لزوم تبیین دستاوردهای نرم افزاری انقلاب اسلامی به عنوان اولویت اصلی برنامه های گرامیداشت دهه فجر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، بهرام عبدالحسینی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امروز ( 13 بهمن) در نشستی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: در برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر باید به تبیین دستاوردهای نرم افزاری انقلاب اسلامی توجه ویژه ای داشت.


وی عزت امروز ایران اسلامی را یکی از دستاوردهای نرم افزاری انقلاب دانست و گفت: باید برای جامعه به ویژه جوانان به این نکته بپردازیم که عزتی که امروز ایران اسلامی در جهان دارد و قدرت‌های برتر جهانی را در یک طرف میز و خود در طرف دیگر در موضوع هسته‌ای به مذاکره می‌کشاند، در طول تاریخ ایران دیده نمی‌شود که این امر از برکات انقلاب و خون شهدا است.


عبدالحسینی با گلایه از پرداختن به کارهای سخت افزاری در برنامه های گرامیداشت این دهه، افزود: بیشتر فعالیت‌های ما در این ایام به کارهای سخت افزاری و به طور مثال افتتاح پروژه‌ها و کارهای عمرانی سوق داده شده است که این امور اگر چه لازم، اما برای تبیین اهداف ارزشی انقلاب کافی نیست.


وی ادامه داد: باید این مسئله را یادآور شد که اگر چه برخی از مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد، اما دستاوردهایی که انقلاب اسلامی برای ما به برکت خون شهدا و تلاش‌های امام راحل به ارمغان آورده است، با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد: اینکه امروزه زیر سایه هیچکس نیستیم، تنها با مدد گرفتن از ولایت ممکن شده است وگرنه شاهد انقلاب‌های دیگری در منطقه هستیم و سرنوشت این انقلاب‌ها نیز کاملأ مشخص است.
 

پایان پیام/

کد خبر 338835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha