بزرگترین دستاورد انقلاب نعمت آزادی برای ملت ایران بود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان ساوه گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران برخورداری از نعمت آزادی برای این ملت بود.‌

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام سید حسین تقوی، امام جمعه شهرستان ساوه شامگاه گذشته (14بهمن) در مراسم جشن انقلاب که به همت کانون فرهنگی هنری سلمان مسجد ابوذر ساوه برگزار شد گفت:‌ همه ما باید شکرگذار نعمت های خداوند باشیم.


وی اظهار کرد: خداوند به انسان ها نعمات بسیاری را اعطا فرموده اند ولی از بین همه آن ها دو نعمت آزادی و ولایت فقیه از همه مهمتر و گرانقدرتر است و انقلاب اسلامی ایران با تولد خود این دو نعمت را برای ایرانیان به ارمغان آورد.


حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه در زمان شاه و دوران سیاه طاغوت شکنجه های زجر آوری نسبت به خانواده علما و سایر مردم می شد اظهار کرد: با طلوع فجر این دوران به پایان رسید و همه رنگ خوشی را به خود دیدند پس امروزه نیز باید به پاس این آزادی با حضور همگانی و حداکثری در راهپیمایی 22بهمن بار دیگر شکرگذار خداوند باشیم.


امام جمعه ساوه با بیان اینکه هم اینک جمهوری اسلامی به دلیل پیشرفت هایی که در علوم مختلف داشته به دغدغه اصلی آمریکا تبدیل شده است، افزود:‌ چیزی که سبب پیروزی انقلاب شد عشق و وعلاقه مردم به امام(ره) و همچنین عشق امام به مردم و وحدت بود.


وی در ادامه به والدین سفارش کرد فرزندان خود را به حضور در مساجد تشویق کنند و از دستاوردهای انقلاب برای آنان بگویند و عزت و سربلندی ایام الله دهه فجر را برای آنان بازگو کنند.


گفتنی است، قرعه کشی سفر مشهد مقدس برای یک نفر از حاضران در مسجد، تقدیر از خادمان و خیرین مسجد بااهدا لوح و هدایا از دیگر برنامه های این مراسم جشن بود.

 

لازم به ذکر است، در ایام الله دهه مبارک فجر هر شب یکی از مسئولان در مساجد ساوه در جشن انقلاب به سخنرانی می پردازند.


پایان پیام/
 

کد خبر 339607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha