نمایشگاه تمبر با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد

خبرگزاری شبستان: اداره کل پست استان اردبیل به مناسبت ایام الله دهه فجر، اقدام به برگزاری نمایشگاه تمبر با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، احمد عبداللهی، مدیر کل پست استان اردبیل، پیش از ظهر امروز (15 بهمن) در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این اداره کل به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.


وی، با بیان اینکه این نمایشگاه در طول ایام دهه مبارکه فجر دایرخواهد بود، افزود: بیش از 600 نوع از تمبرهای منتشره پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار داده شده که در زمینه های معرفی شخصیت های علمی، فرهنگی، سیاسی و مذهبی می باشد.


عبداللهی، معرفی مناسبت های مذهبی و ملی، اماکن تاریخی – مذهبی و طبیعی را از دیگر موضوعات تمبرهای به نمایش گذاشته شده عنوان کرد و گفت: علاوه بر این مهم بروشورهای معرفی سرویس های پستی از جمله، تمبر اختصاصی، کارت پستال، پست ویژه و... به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با این سرویس ها در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد.


مدیر کل پست استان اردبیل، خاطر نشان کرد: علاقه مندان به گنجینه عظیم فرهنگی تمبرهای یادگاری می توانند همه روزه در وقت اداری از نمایشگاه مذکور بازدید بعمل آورند.


این مقام مسئول یادآور شد: این اداره کل به مناسبت گرامیداشت سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اقدام به برگزاری مسابقه بهترین نقاشی با موضوع ایام دهه فجر بین فرزندان همکاران در دو رده کودکان و نوجوانان نموده است.


عبداللهی، با اشاره به اینکه به بهترین نقاشی های ارسالی به روابط عمومی پست استان در دو رده سنی بصورت جداگانه جوایزی اهدا می شود، ادامه داد: علاوه بر اقدامات انجام شده، کمک هزینه هایی نیز به منظور تامین پوشاک کارکنان این اداره به حساب کارکنان واریز شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 339765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha