برای شناخت انقلاب اسلامی باید امام راحل را شناخت

خبرگزاری شبستان: امام جمعه دهلران، گفت: برای شناخت و درک عمیق از انقلاب اسلامی باید امام راحل را شناخت.

حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه دهلران، صبح امروز(17 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: برای شناخت انقلاب شناخت امام راحل و علل و عوامل شکل گیری انقلاب از نکات برجسته ای است که باید بدان توجه کرد.


وی، افزود: اگر کسی توانست امام(ره) را بشناسد و همت والا، ایمان، عرفان، سیاست، الهی بودن، خداترسی و شجاعت امام امت را درک کند، می تواند انقلاب اسلامی را به خوبی بشناسد.


امام جمعه دهلران، تصریح کرد: دست یافتن به نظریات و شخصیت امام راحل برای امثال ما دشوار است ولی می توانیم جرعه ای از دریای بیکران امام(ره) را مزمزه و این شخصیت بزرگ را بشناسیم و مدیریت، شجاعت و درایت ایشان را درک کنیم.


حجت الاسلام موسوی، در ادامه با اشاره به علل و عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی، یادآور شد: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی دستاورد فرهنگی آن است و همه باید به رسالت خود در خصوص این مهم عمل و ایفای نقش کنیم.


وی، به گذشت سی و پنج سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی و توطئه های دشمنان در این مدت اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا از ایران می خواهد که نظریه او را در دنیا بپذیرد اما انقلاب اسلامی این را نمی پذیرد و این موجب خفت و خواری آمریکا شده است.


امام جمعه دهلران، در پایان با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان، خاطرنشان کرد: شناخت دستاوردهای انقلاب یک ضرورت برای نسل جوان است و همه باید پاسدار ارزش ودستاوردهای انقلاب باشیم.


پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 340552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha