افتتاح 10 کانون فرهنگی و هنری در شهرهای کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 10 کانون فرهنگی و هنری در شهرهای استان افتتاح می شود.

حجت الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار شبستان، اظهار داشت: دهه فجر جلوه گر نماد حاکمیت دینی است.

 

حجت الاسلام قاسمی افزود: موفقیت‌ های مختلف در تمامی عرصه ‌ها و صدور انقلاب شکوهمند ایران به کشورهای بیداری اسلامی نشان ‌دهنده اقتدار انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان این که انقلاب ما یک انقلاب ویژه است و ارزش‌ های خود را به دنیا صادر می‌ کند، گفت: باید در جهت تکمیل صدور ارزش ‌های انقلاب به داخل و خارج از کشور کارهای مفیدی صورت گیرد.


این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه وبویراحمد محتوای برنامه ‌های ایام ‌الله دهه فجر و تأثیرگذاری آنها را در جامعه با اهمیت ارزیابی و عنوان کرد: مسئولان کمیته ‌های ستاد دهه فجر باید نسبت به بالا بردن کیفیت و محتوای برنامه‌ ها توجه ویژه ‌ای داشته باشند.


حجت الاسلام قاسمی در ادامه از افتتاح 10 کانون فرهنگی و هنری در شهرهای این استان به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت:به این کانون های فرهنگی اقلام فرهنگی شامل: میز، قفسه، صندلی مطالعه و سیستم صوتی(اکو و آمپلی فایر) اهدا می شود.

 

مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در کهگیلویه وبویراحمد گفت: مساجد همواره در طول 35 سال گذشته نقش مهم و به سزایی در ادامه روند انقلاب و تداوم آن داشته و هم اکنون نیز در برگزاری مراسم دهه فجر باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.

 

پایان پیام/

 


 

کد خبر 341117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha