اجرای سرود 1357 نفره دانش آموزان یزدی در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان یزدی در راهپیمایی 22 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، احمد شیرزاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، امروز ( 20 بهمن) طی نشستی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت : فرهنگیان و دانش آموزان استان در پاسخ به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و توصیه های رئیس جمهوری، به صورت گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت می کنند .


وی از 22 بهمن به عنوان یکی از ایام الله های مهم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: در این روز ، ملت قهرمان ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با ایثار و فداکاری ، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست یافتند .


وی انقلاب اسلامی را متعلق به همه ملت ایران دانست و افزود:فرهنگیان و دانش آموزان در کنار سایر قشرهای ملت با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ، بار دیگر با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام ، تجدید میثاق نموده و وفاداری خود را به ارزش های انقلاب نشان خواهند داد .


شیرزاد با اشاره به شرکت فعالانه دانش آموزان در برنامه های بزرگداشت دهه فجر افزود:برنامه های بزرگداشت دهه فجر در سال جاری با محوریت دانش آموزان و تشکل های دانش آموزی و براساس منویات مقام معظم رهبری برنامه ریزی شده است.


وی با اشاره به ابلاغ 35 عنوان برنامه به مناسبت 35 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ادارات شهرستان گفت:برپایی نمایشگاه های کتاب در مدارس،کاشت نهال، دیدار با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان،برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع دستاوردهای انقلاب،غباروبی گلزار شهداء،دیدار با خانواده شهداء و جانبازان،برگزاری جشن پیروزی انقلاب به صورت همزمان در سطح مدارس و برگزاری جنگ های شادی از دیگر برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان یزد می باشد.


مسئول کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر استان یزد در پایان با اشاره به حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان استان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: در این راهپمایی شاهد اجرای گروه همسرایان فجر شامل 1357 نفر ازدانش آموزان ناحیه 2 یزد خواهیم بود.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 341769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha