حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن نماد عشق و ارادات به رهبری است

خبرگزاری شبستان :استاندار مرکزی گفت: حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن که هرساله با شکوه بیشتر رخ می‌دهد نشانگر علاقه، عشق و ارادت آنها به رهبری، نظام و امام راحل است.

به گزارش  خبرگزاری شبستان در اراک، محمدحسین مقیمی در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن گفت: با تأکید براینکه این حضور باشکوه برای تمامی مسئولان تکالیفی را نسبت به مردم ایجاد خواهد کرد افزود: باید تلاش کنیم از نظرات مردم هرچه بیشتر در توسعه و پیشرفت استفاده کرده و در انجام وظایف دقیق‌تر عمل کنیم.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران جز با امام، رهبری و جمهوری اسلامی عقد اخوت نبسته‌اند تصریح کرد: حضور مردم در سرمای بهمن‌ماه در این راهپیمایی نشان می‌دهد که آنها به انقلاب اعتقاد دارند و آن را از خود می‌دانند.

 

مقیمی در ادامه گفت: حضور مردم پاسخ محکمی به خط و نشان‌هایی است که آمریکا برای ما می‌کشد آنها که مدام حرف از گزینه‌های مختلف می‌زنند امروز می‌بینند که گزینه مردم ایران چیست.

 

وی افزود: مردم ایران نشان دادند که در هر شرایطی از انقلاب دفاع می‌کنند و همانطور که در دوران جنگ تمامی امکانات مادی و معنوی خود را در اختیار کشور قرار دادند امروز نیز در صحنه حاضرند.

 

مقیمی در پایان تأکید کرد: مردم ایران اقتصاد مقاومتی را انتخاب، و حماسه اقتصادی را خلق می کنند و هیچ تهدیدی آنان را از مسیر اصلی انقلاب خارج نمی‌کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 342462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha