ویژه‌نامه بزرگداشت مقام استاد «عاصم اردبیلی» تدوین شد

خبرگزاری شبستان: ویژه نامه بزرگداشت مقام استاد «عاصم اردبیلی» تحت نظر اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تهیه و در سایت شاعران پارسی زبان به آدرس www. Irafta.com بارگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، صادق فرهمند، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، صبح امروز (3 اسفند) اظهار داشت: این ویژه نامه با هماهنگی و همکاری واحد امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی تهیه شده است.


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، هدف از تهیه این ویژه نامه را گرامیداشت مقام شاعر و ادیب برجسته استان، استاد عاصم اردبیلی عنوان کرده و افزود: در این ویژه نامه مطالبی از صاحبنظران ادبی استان در خصوص مقام استاد عاصم، جایگاه ایشان در شعر و سبک وسیاق ادبی وی گردآوری شده است.


فرهمند امین، استاد عاصم اردبیلی را شاعری مردمی دانست و خاطرنشان کرد: ایشان همواره با نگاه به دغدغه های اجتماعی مردم، علایق، آرزوها و مشکلات آنها را در اشعار خود منعکس کرده اند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان، این مقام مسئول، در بخش دیگری از سخنان خود، ابتکار امام جمعه اردبیل، استاندار و دستگاه های فرهنگی را در خصوص تدارک برای برگزاری مراسم گرامیداشت مقام استاد عاصم اردبیلی قابل تحسین دانسته و تصریح کرد: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد بوده ایم که مسئولان نگاه ویژه ای به مشاهیر بومی استان داشته اند که جای تقدیر و افتخار دارد.


وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که با حمایت بیشتر از بزرگان علمی، فرهنگی و ورزشی، استان اردبیل بتواند در گرامیداشت فرزندان موفق خود، الگوی سایر استان ها قرار گیرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 345838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha