افزایش43درصدی کشفیات موادمخدر در گیلان/مبارزه با موادمخدر وظیفه همگانی

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برای مبارزه با مواد مخدر باید فعل خواستن را در خود نهادینه کنیم، گفت: با همت مسئولان، کشفیات مواد مخدر در گیلان 43 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار ابراهیم قائدرحمتی، فرمانده انتظامی گیلان در هشتمین کمیسیون مبارزه با مخدر با اشاره به اینکه نهادینه شدن خواستن برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است، اظهار کرد: برای موفقیت در انجام هر کاری دقت، توانمندی و رغبت نیاز است.
 

وی غفلت و سهل‌انگاری در انجام هرکاری را موجب برگشت به عقب و ایجاد خسارت در جامعه اعلام و تصریح کرد: منافع‌طلبان مترصد فرصت در جامعه بوده و از کوچکترین فرصت بیشترین بهره‌برداری را می‌کنند.
 

فرمانده انتظامی گیلان، مواد مخدر را آسیبی برای جامعه تلقی کرد و گفت: اگر مقابله و محاصره با آسیب مواد مخدر را جدی نگیریم، مطمئنا مورد محاصره مواد مخدر قرار می‌گیریم، زیرا برای مبارزه با مواد مخدر باید فعل خواستن را در خود نهادینه کنیم.
 

قائدرحمتی، مبارزه پلیس با موادمخدر را نشان از عزم راسخ نیروی انتظامی برای مبارزه با این مواد افیونی دانست و تاکید کرد: پلیسی که از جامعه است به جامعه نگریسته و تمام تلاش خود را در این راستا معطوف خواهد کرد.
 

وی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر نباید موجب تضییع حقی در جامعه شود، خاطرنشان کرد: با متعادل‌سازی طراحی عملیات و ظرفیت‌ها و همچنین دقت در انجام کار می‌توانیم نتایج موثر داشته باشیم.
 

فرمانده انتظامی گیلان، خوف قاچاقچی از پلیس را نشان از عزم بالای پلیس برای مبارزه با مواد مخدر دانست و اظهار کرد: با بکارگیری بیشتر نیروهای جوان در امر مبارزه با مواد مخدر، توانمندی نیروی انتظامی برای مقابله با مواد مخدر را ارتقاء می‌دهیم.

 

قائدرحمتی با اشاره به افزایش کشفیات 43 درصدی و دستگیری 16 درصدی در 11 ماهه گذشته مبارزه با مواد مخدر نیروی انتطامی گیلان، بیان کرد: پلیس گیلان موفقیت خود را مدیون تعامل مردمی دانسته و نیز آمادگی همکاری بیشتر مردمی را برای مقابله با عرضه مواد مخدر دارد.
 

کشف 14 کیلوگرم حشیش در شهرستان رودبار
در ادامه نشست، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار، گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهر منجیل این شهرستان روز گذشته در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.
 

علی رمضانی، افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از چمدان همراه یک زوج حدود 14 کیلوگرم حشیش کشف کرده و آنان را دستگیر کردند.
 

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده 27 ساله و 24 ساله اهل و ساکن شهریار کرج هستند، اظهار کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
 

پایان پیام/

کد خبر 347198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha