جمع آوری کمک های مردمی در یک هزار و 40 پایگاه کمیته امداد استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از جمع آوری کمک های مردمی در یک هزار و 40 پایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی خبر داد.

محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن ایام سال نو و اهمیت کمک به همنوعان به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: در این راستا یک هزار و 40 پایگاه، برای جمع آوری کمک های مردم این استان در جشن عاطفه ها پیش بینی شده است.


وی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم استان مرکزی در یاری به محرومان و نیازمندان افزود:امید است امسال نیز همچون سال های گذشته مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی یار و یاور محرومان و نیازمندان باشند و کمیته امداد را در این راستا یاری دهد.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها امسال نیز با همکاری بسیج، صدا وسیما، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) در نقاط مختلف شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می شود، ادامه داد: امید است با همکاری و همراهی مردم خیر استان امسال نیز سال خوبی برای کودکان نیازمند فراهم شود.


ولیئی ادامه داد: جشن عاطفه ها امسال از روز 14 اسفند با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس برگزار می شود.


این مقام مسئول ادامه داد: در روز 15اسفند این جشن با همکاری بسیج در سطح شهرها و روستاها و در روز 16 اسفند نیز در محل های برگزاری نماز جمعه در استان برگزار می شود.

 

ولیئی با بیان اینکه شعار امسال جشن عاطفه ها توانمند سازی خانواده ها است، خاطر نشان کرد: سال گذشته مردم استان در جشن عاطفه ها 14 میلیارد و 850 میلیون ریال کمک کرده ند که این میزان نسبت به سال قبل حدود 28 درصد افزایش داشته است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال مردم استان حدود 15 میلیارد و 200 میلیون ریال در جشن عاطفه ها کمک کند.


پایان پیام/

کد خبر 347664

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha