ترویج و تبیین سیره وعظمت حضرت زهرا(س) نیاز امروز فرهنگ عمومی جامعه است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان یزد، ترویج و تبیین سیره و عظمت حضرت زهرا(س) را نیاز امروز فرهنگ عمومی جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد، ظهر امروز(13 اسفند ) در بازدید از پروژه فرهنگی حریم حوراء، ضمن تقدیر از دست اندرکاران این پروژه فرهنگی و مذهبی گفت: پروژه حریم حوراء پروژه ای ارزشمند و اقدامی خداپسندانه است.

 

وی بر ضروت توجه به محتوای ویژه برنامه های بزرگداشت ایام فاطمیه تأکید کرد و افزود: ترویج و تبیین سیره و عظمت شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) نیاز امروز فرهنگ عمومی جامعه است.

 

لازم به ذکر است، پروژه حریم حوراء نمایشگاهی است که روایت کننده زندگی حضرت زهرا(س) از تولد تا شهادتشان می باشد که از 22 اسفند در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

 

خانه کعبه، ولادت حضرت محمد(ص)، واقعه غدیر، رحلت پیامبر(ص)، سقیفه بنی ‌ساعد، باغ فدک، کوچه ‌های بنی هاشم، خانه حضرت زهرا(س)، قبرستان بقیع همچنین ماکت در شکسته منزل علی ابن ‌ابیطالب(ع) برای ارائه ماجرای شهادت حضرت زهرا(س) و سیر تاریخی این واقعه از مهم ترین بخش های این نمایشگاه است.

 

همچنین فضای سفره هفت سین نیز با محوریت امام زمان(عج) در این پروژه نمایشگاهی برپا می‌ شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 349583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha