عزاداری حضرت زهرا(س) نباید در نوروز کمرنگ شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نگذارید درعید نوروز عزاداری برای حضرت زهرا(س)کمرنگ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک (14اسفند) در جلسه برنامه ریزی ایام فاطمیه با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز گفت: عید نوروز زمان مقدسی است که طبیعت آدمی را به تفکر در خلق خالق رهنمون می کند و از دیرباز مورد توجه تمام ایرانیان بوده است، اما به منظور عید نوروز، دو نکته ایام فاطمیه نباید فراموش شود اول آنکه دید و بازدیدها به شادی و پایکوبی تبدیل نشود و دوم آنکه روزهای پایانی فاطمیه دوم را به عزاداری در محله ها ،حسینیه ها و مساجد بپردازیم.


وی اظهارکرد: لازم است مانند سنوات گذشته عزاداری در روز شهادت با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی انجام شود.


آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: حفظ قداست ایام فاطمیه و رعایت آداب و اخلاق اسلامی در ایام نوروز امسال به عهده تمامی اداراتمندان به اهل بیت(ع)است و هرکس به نوبه خود می تواند در انجام این کار نقش داشته باشد.


گفتنی است، این جلسه با حضور مدیر کل و معاونان تبلیغات اسلامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان اراک و چند هیئت مذهبی شاخص در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 349839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha