برپایی 9 نمایشگاه بهاره عرضه کالا در ایلام

خبرگزاری شبستان: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام، از برپایی 9 نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در ایلام و سایر شهرستان های این استان خبر داد.

یارالله نصیری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام، صبح امروز(15 اسفند) با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: این نمایشگاه ها در آستانه سال جدید در مرکز شهرستان های مختلف این استان دایر می شود.


وی، با بیان اینکه نمایشگاه بهاره در مرکز شهر ایلام با حضور استاندار امروز (15 اسفند)افتتاح می شود، ابراز کرد: تلاش شده است که در این نمایشگاه ها کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با قیمت های مناسب و با تخفیف به مردم عرضه شود.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام، تصریح کرد: تعداد غرفه های عرضه کالا در استان امسال با افزایش 20 درصدی در مقایسه با پارسال به 827 غرفه رسیده است.


نصیری، در ادامه با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای تامین میوه ایام نوروز، افزود: 500 تن پرتقال و 300 تن سیب مازنداران نیز برای تامین میوه ایام نوروز 93 در استان فراهم شده و به تدریج وارد بازار می شود.


وی، اظهار کرد: این استان برای ذخیره سازی 800 تن میوه با توجه به کمبود فضای سردخانه های ایلام و فرسوده بودن تجهیزات با مشکل روبروست.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام، در ادامه با اشاره به تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی در آستانه سال نو، گفت: 84 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان از فعالیت های این سازمان در 11 ماه گذشته سال 92 بوده که در این مدت 5 هزار و 886 پرونده در این بازرسی ها تشکیل و 6 هزار و 272 پرونده تخلف ثبت شد.


نصیری، در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش صنعت، معدن و تجارت ایلام و کلیه همکاران در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم عزیز و شهید پرور استان ایلام متمرکز شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 350156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha