خانه دیجیتال مصباح در جیرفت افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با بزرگداشت سالروز تأسیس کانون های مساجد، خانه دیجیتال مصباح در روستای علی آباد از توابع جیرفت گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، همزمان با سفر معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد به جیرفت، خانه دیجیتال مصباح در روستای علی آباد امروز (15اسفند) توسط مرتضی طاهریان، معاون ستادعالی کانون های مساجد کشور به بهره برداری رسید.


حجت الاسلام مسعود راوند در حاشیه گشایش این خانه دیجیتال گفت: این دومین خانه دیجیتال جنوب کرمان است که با اختصاص 300 میلیون ریال از طرف ستاد عالی راه اندازی شد.


وی افزود: خانه دیجیتال مصباح، مجهز به 10 سیستم کامپیوتر، دستگاه پرینتر، اسکنر، سرور و اینترنت پرسرعت است و جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر را پوشش می دهد.


بر اساس این گزارش در ادامه، اسماعیل نیک نفس، مدیر خانه دیجیتال مصباح روستای علی آباد نیز گفت: کانون مصباح علی آباد 100 عضو فعال و دائم و بیش از 300 عضو نیمه فعال دارد.


وی با اشاره به آموزش مقدماتی و پیشرفته ICDL به اعضاء و سایر افراد روستا، افزود: آموزش ICDL به دانش آموزان طبق تفاهم نامه از قبل منعقد شده با مدارس و  آموزش دیجیتالی قرآن از برنامه هایی است که بلافاصله پس از افتتاح در این خانه دیجیتال انجام می شود.


نیک نفس گفت: ارائه خدمات در این مرکز با تخفیف است و درآمد آن صرف فعالیت های فرهنگی و هنری کانون خواهد شد، ضمن اینکه کافی نت و گیم نت برای اعضای کانون رایگان است.
 

پایان پیام/

کد خبر 350317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha