نمایشگاه دائمی سبک زندگی اسلامی در مناطق جنگی جنوب برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) از برپایی نمایشگاه دائمی سبک زندگی اسلامی در مناطق جنگی جنوب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد سرهنگ پاسدارمحمد حسن عفت پناه ، مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) ظهر امروز(17اسفند) در نشست خبری راهیان نور 92 با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در مناطق جنگی ، اظهار داشت: انتقال روحیه شجاعت، ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به مردم را از مهم ترین اهداف برپایی اردوهای راهیان نور  است.

 

وی افزود: اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان می توانند با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور بیشتر با این روحیه آشنا شوند.


سرهنگ پاسدارعفت پناه گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی همچون سال‌های گذشته در محل ایستگاه‌های راهیان نور، یادمان عملیات‌های ماندگار و پادگان‌های مستقر در مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور با ارائه محصولات فرهنگی، هنری از جمله برنامه های اجرایی برای زائران راهیان نور است.


وی با بیان اینکه شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس زحمات و سختی های فراونی را تحمل کردند، اظهارداشت: مردم برای آشنایی بیشتر با تلاش های آنان در جنگ تحمیلی باید در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور یابند تا از نزدیک با سختی های آنان آشنا شوند.


سرهنگ پاسدار عفت پناه با اشاره به اینکه استقبال چشمگیری که در چند سال اخیر از کاروان های راهیان نور بعمل آمده، مهر تاییدی است بر قداست و پاکی دل جوانانی که امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت خلوص دل آنها سرزنده است، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور از اثر بخش ترین، اثرگذارترین و مهم ترین مؤلفه های ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است و طبیعی است که اقشار مختلف جامعه با اعزام به این اردوها می توانند بیشتر با این فرهنگ آشنا شوند.


مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، برگزاری مسابقات پیامکی، برپایی محافل انس با قرآن، ارائه کتب و نرم‌افزارهای فرهنگی، ارائه بازی‌های رایانه‌ای، حضور روحانیون و مبلغان دینی و برگزاری نمازهای جماعت و مراسم مذهبی بویژه دعاهای پرفیض توسل، کمیل و ندبه در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور را از دیگر برنامه های فرهنگی در طول سفر راهیان نور برشمرد.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 350825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha