ترویج فرهنگ ناب اسلام و ائمه اطهار باید سرلوحه کار اعضای کانون ها باشد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد کشور گفت: ترویج و توسعه فرهنگ ناب اسلام و ائمه اطهار (ع) باید سرلوحه کار اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد کشور در مراسم گرامی داشت سالروز تاسیس کانون‌ های فرهنگی و هنری در کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س)، به فعالیت های کانون های فرهنگی اشاره کرد و گفت: با همت دولت های قبل و دولت یازدهم اقدامات بسیار خوبی در سطح کانون ها صورت گرفته است.

 

وی افزود: بعد از این که دشمن در عرصه نظامی نتوانست به موفقیت برسد، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را علیه ایران آغاز کرد که در این مدت تاکید مقام معظم رهبری همواره به استفاده از مساجد برای مقابله با تهاجم فرهنگی بوده است.

 

طاهریان به 18 اسفندماه، سالروز تاسیس کانون ‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره و از فعالیت بیش‌از 17 هزار و 200 کانون فرهنگی و هنری در کشور خبر داد.


وی با بیان این که ترویج و توسعه فرهنگ ناب اسلام و ائمه اطهار (ع) باید سرلوحه کار اعضای کانون ‌های فرهنگی و هنری باشد، افزود:کانون ‌های فرهنگی و هنری مساجد در این زمینه رسالتی مهم بر عهده دارند.

 

این مسئول فرهنگی و هنری گفت: سخنان مقام معظم رهبر را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و به گفته ایشان که فرمودند «مسجد تراز اسلامی است» از این ‌رو کارکرد آن قطعا متنوع و متکثر است.

 

طاهریان با بیان این که در سال ‌های اخیر شرایط و همراهی ‌های خوبی در راستای توسعه و ارتقاء کانون‌ ها از سوی مسئولان فراهم شد، عنوان کرد: کانون های فرهنگی و هنری در مساجد نیز جنگ را به خوبی ساماندهی و اداره ‌کردند.

 

وی از نگاه ویژه دولت یازدهم به کانون‌ های فرهنگی و هنری تقدیر و اظهار امیدواری کرد، با تعامل و همکاری همه‌ جانبه مسئولان کشور و مسئولان در سطح استان‌ ها بتوان این مراکز را ارتقا داد.

 

پایان پیام/

کد خبر 350849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha