قیمت ورودیه آبگرم های معدنی 25 درصد افزایش می یابد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از افزایش 25 درصدی قیمت ورودیه آب های گرم و معدنی استان اردبیل خبر داد و گفت: قیمت های جدید از سال جدید اجرا و اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، یحیی نقی زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل عصر امروز( 19 اسفند) در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل که در آستانه عید نوروز و ورود مسافران نورزی به این استان در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، گفت: در این مورد سقف تخفیفات را بر عهده صاحبان آبدرمانی ها گذاشته ایم.


وی، با بیان اینکه آبگرم های معدنی محور گردشگری استان اردبیل محسوب می شوند، افزود: به یقین و با توجه به این مهم باید گفت که توسعه استان در گرو توسعه و حمایت از صنعت گردشگری است و لازم است که اقداماتی را برای جذب سرمایه گذاران جدید در این حوزه انجام دهیم.


نقی زاده، با اشاره به انجام اقدامات مطلوب در حوزه ایجاد زیرساخت ها وتاسیسات گردشگری، بیان داشت: ضرورت دارد که یک برنامه بلند مدت با اهداف مشخص تدوین و طراحی شده و در آن مقوله گردشگری به عنوان یک اصل مهم و واقعی در رسیدن به توسعه در نظر گرفته شود.


تهیه بسته های گردشگری با کیفیت برای جذب گردشگران خارجی ضروری است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، با اشاره به سفر هیئت گردشگری استان به هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی توریسم ترکیه، ادامه داد: آشنایی با آخرین دستاوردهای توسعه گردشگری سایر کشورها هدف اصلی شرکت در این نمایشگاه که در روزهای 11 الی 15 بهمن ماه برگزار شد، بود.


این مقام مسئول، با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور 70 کشور در شهر ارزروم ترکیه برگزار شده بود، اضافه کرد: این نمایشگاه از نطر ارزیابی پنجمین رتبه نمایشگاهی گردشگری جهان را دارد و این بار نیز با 128 هزار نفر بازدیدکننده جزو نمایشگاه های پربازدید جهان است.


نقی زاده، آشنا شدن با روش های مدرن جذب گردشگر، ارزیابی امکان مبادله توریست با کشورها، آسان سازی سفرها و ارائه خدمات مطلوب و تهیه بسته های گردشگری با کیفیت برای جذب گردشگران خارجی را از جمله دستاوردها و نتایج کسب شده برای هیئت اعزامی عنوان کرد.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، در پایان سخنان خود بر ضرورت استفاده از تجارب مشاوران و ظرفیت های گردشگری استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه رویکرد مطلوبی برای توسعه گردشگری استان اردبیل تدوین نشده است و در این راستا باید از تجارب کشورهای دیگر استفاده کرده و ظرفیت های استان را شکوفا کنیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 351626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha