تقویت زیرساخت های حوزه اقتصادی راهی موثر در راستای اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تقویت زیرساخت های حوزه اقتصادی راهی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، (21 اسفند) در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی که در حسینیه شهدای بیت ایشان برگزار شد، گفت: برای تحقق هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی باید تلاش جدی تری برای تقویت زیرساخت های حوزه های مختلف به ویزه حوزه اقتصادی برداشته شود.


وی با اشاره به اینکه باید نقاط قوت و ضعف را در سال جاری شناسایی کرد، افزود: این امر راهی موثر در انجام فعالیت های بهتر و تقویت فعالیت ها برای سال آینده و رسیدن به نقطه مطلوب است.


امام جمعه اراک ادامه داد: باید فرصت های جدیدی برای انجام کار، خدمت، علم، دانش و معرفت، پیشرفت ایجاد کنیم و سالی پربار و با نشاط برای ایران اسلامی رقم زنیم.


این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گام های موثری که در سال حماسه سیاسی در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برداشته شد، بیان کرد: این گام ها با همت بلند مردم و مسوولان محقق شد و باید این روند تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه یابد.


آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه بانک ها نقش موثری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارند، ادامه داد: باید در این راستا تلاش بیشتری کرده و فعالیت های اعتباری، تولیدی و صنعتی بانک های کشور باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه به منویات مقام معظم رهبری باشد.


امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرا رسیدن سال 93 ابراز امیدواری کرد: سالی که در پیش رو داریم سالی پربار و با برکت برای ایران اسلامی باشد.
 

وی ضمن تبریک به مناسبت نوروز باستانی و با اشاره به تقارن این ایام با ایام فاطمیه بر حفظ حرمت این ایام تاکید کرد.


پایان پیام/

کد خبر 352269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha