کانون‌های مساجد، دشمن‌شناسی و مخاطب شناسی را در دستور کار قرار دهند

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، گفت: کانون‌های مساجد دشمن‌شناسی و مخاطب شناسی را در دستور کار قرار دهند و به آن توجه کنند.

میثم نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، با اشاره به برگزاری مراسم نکوداشت سالگرد تاسیس کانون‌های مساجد در این شهرستان به خبرنگار شبستان در اصفهان گفت: مراسم بیست‌ و یکمین سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان آران و بیدگل همزمان با سراسر کشور در یکی از کانون‌هایی که به همت خیران شهرستان ساخته شده، برگزار شد.

 

وی افزود: در این مراسم از کانون‌های برتر، مدیران مسئول و رابطان برتر تجلیل شده و برترین‌های کانون‌های مساجد شهرستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اهمیت توجه به دشمن‌شناسی و مخاطب شناسی توسط کانون‌های مساجد اضافه کرد: کانون‌های مساجد باید از ظرفیت‌های جدید برای جذب جوانان به مساجد استفاده کرده و بر اساس ذائقه آنها قدم بردارند.

 

وی با بیان اینکه راهکارهای جاذبه برای مساجد باید مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: دشمن‌شناسی و شناخت آسیب‌هایی که می‌تواند به جوانان کشور آسیب بزند، از مهم‌ترین وظایف اعضای کانون‌های مساجد است.

 

نمکی، پیرامون اهمیت مهندسی فرهنگی مد نظر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مهندسی فرهنگی و توجه آن در کانون‌ها، با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، مسئله بسیار مهمی به شمار می‌رود که کانون‌ها باید آن را مورد توجه قرار دهند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 352750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha