بیش از هفت میلیارد ریال در راستای اشتغال مددجویان باشت هزینه شد

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت از هزینه بیش از هفت میلیارد ریال در راستای اشتغال و همچنین برگزاری دوره های آموزشی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، حبیب الله باقرپور، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت گفت: کمیته امداد در راستای حمایت از مددجویان در طول سال اقدام متفاوتی ارائه می دهد.

 

وی اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان یکی از مهم ترین سیاست های کمیته امداد است که این مهم با ارائه و پرداخت تسهیلات خودکفایی و اشتغال زایی برای مددجویان صورت می گیرد.

 

باقرپور بیان کرد: در همین راستا و به منظور خودکفایی و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند مبلغ 6 میلیارد و 972 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، وی خاطرنشان کرد: در راستای ارائه آموزش مددجویان، قریب به تعداد 400 نفر از مددجویان تحت حمایت در کلاس های فنی و حرفه ای شرکت و بالغ بر 396 میلیون 628 هزار ریال هزینه شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت گفت: امید است با ارائه خدمات مختلف به مددجویان راهگشای مشکلات آنان بوده و آنها را به سوی خودکفایی و توانمندسازی رهنمون کنیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 352987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha