رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز 93 فردا برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: معاون عملیات راهور ناجا از برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز 93 فردا خبر داد و گفت: این رزمایش فردا 25 اسفند در حرم مطهر امام(ره) برگزار می شود.

علیرضا جهانگیری، معاون عملیات راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری شبستان از برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز 93 فردا یکشنبه 25 اسفند خبر داد و گفت: این رزمایش  فردا 25 اسفند در حرم مطهر امام(ره)برای هماهنگی کلیه دستگاه‌های ذیربط جهت برگزاری طرح نوروزی همزمان در کل کشور برگزار می‌شود.

 

وی همچنین از آغاز طرح نوروزی از فردا خبر داد و اظهار کرد: این طرح از فردا 25 اسفند آغاز و تا 17 فروردین ادامه دارد.

 

سرهنگ جهانگیری با بیان اینکه 40 هزار نفر در طرح نوروزی امسال بکارگیری شدند، تصریح کرد: این نیروها پس از پایان رزمایش ترافیکی نوروز 93 در کلیه راه‌های درون‌شهری و برون‌شهری سراسر کشور مستقر خواهند شد.

 

معاون عملیات راهور ناجا با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رزمایش آمادگی و همراهی مردم برای سفرهای نوروزی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم هم همکاری لازم را با پلیس و دستگاه‌های مربوط با موضوع ترافیکی در راستای خدمت‌رسانی بهتر در ایام نوروز داشته باشند چون همکاری مردم باعث می‌شود که هم آنها سفر خوبی داشته باشند و هم دستگاه‌ها به وظایف خود به‌خوبی عمل کنند.

 

وی با بیان اینکه میزان کشته‌های نوروز 93 نسبت به نوروز 91 کاهش داشته است، افزود: امیدواریم امسال هم با همراهی مردم شاهد کاهش تلفات جاده‌ای باشیم. همچنین تمام تلاش ما این است که هیچ کشته‌ای نداشته باشیم، ما به دنبال این هستیم که میزان تلفات را به صفر برسانیم یعنی نمره  مردم20 و نمره تلفات صفر باشد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 353010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha