آمادگی 375 راهدار در جاده های گیلان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با بیان اینکه در نوروز امسال 40اکیپ راهداری در جاده‌های استان مستقر هستند، گفت: برای رفاه حال مسافران 375 راهدار در این ایام در جاده‌های گیلان آماده خدمت رسانی هستند.

شعبانعلی خاوری، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به تمهیدات نوروزی این اداره کل برای رفاه حال گردشگران به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال 40 اکیپ راهداری در جاده‌های گیلان مستقر هستند.

 

وی ادامه داد: از 25 اسفند، 375 راهدار با 49 گشت و 250 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین برای رفاه حال مسافران در محورهای گردشگر پذیر استان مستقر بوده و آماده خدمات رسانی هستند.
 

خاوری به برنامه‌های انجام شده برای استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: خط کشی راه‌ها، ساماندهی علائم و تجهیزات ایمنی در راه‌ها، بازبینی و نگهداری چراغ‌های چشمک زن و روشنایی تونل‍ها و راه‌های شریانی، پاکسازی حاشیه راه‌ها، رنگ آمیزی بیش از یک هزار و 800 عدد از پایه علائم هشدار دهنده، شستشوی تابلوها، آماده سازی راهدارخانه‌ها و تسطیح و مرمت راه‌های شوسه فرعی روستایی و... از جمله اقدامات این اداره کل در استقبال از بهار و مسافران است.
 

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان تصریح کرد: مسافران می‌توانند با شماره گویای 141 و پیامک 100000141و شماره تلفن 3211111-0131 به صورت شبانه روز در ایام نوروز از آخرین وضعیت راه‌های گیلان باخبر شوند.


وی با تاکید بر حفظ و رعایت مقررات رانندگی اظهار کرد: از همه رانندگان و مسافران می‌خواهیم از سبقت و سرعت غیر مجاز در جاده‌ها خودداری کرده و در این زمینه با ماموران پلیس راه و راهداران همکاری کنند تا با خاطراتی خوش گیلان را ترک کنند.


پایان پیام /


 

کد خبر 353016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha