برخورد با برهم ‌زنندگان نظم و امنیت ایام نوروز

خبرگزاری شبستان: رییس کل دادگستری استان اصفهان، از برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، احمد خسروی، رییس کل دادگستری استان اصفهان در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان اصفهان اظهار داشت: در قانون، جرایم خاص به جرایمی اطلاق شده است که توسط اشرار و اوباش، در راستای بر هم زدن نظم و امنیت اجتماعی صورت می‌پذیرد.

 

وی افزود: اهداف این ستاد پیشگیری، تعقیب مجرمان، کشف جرایم، تأمین امنیت جامعه و اصلاح مجرمان است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توریستی بودن شهر اصفهان و اینکه در تعطیلات نوروز اصفهان پذیرای حجم بالایی از مسافرین است، سعی شود در برقراری نظم و امنیت بیشتر این ایام تلاش مضاعف انجام گیرد و با هرگونه ناامنیتی و اخلال در نظم عمومی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، وی همچنین در مورد چهارشنبه آخر سال گفت: با برخورد با هرگونه اقدام مجرمانه و مخرب توسط افراد سودجو و فرصت طلب، به یاری خدا امسال نیز شاهد امنیت و آرامش برای شهروندان در این زمینه خواهیم بود.

 

خسروی در پایان برخورد با فروشندگان عمده مواد محترقه و آتش زا و اقدام پیشگیرانه در خصوص فعالیت افرادی که تحت عنوان کلید به دست به بهانه اجاره منزل در ایام نوروز باعث سد معبر و وقوع برخی جرایم می‌شوند را خواستار و مقرر شد با هماهنگی با اتحادیه املاک، مسافرین جهت اجاره منزل به دفاتر املاک سطح شهر معرفی و هدایت شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 353047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha