شهدا در صراط مستقیم و زندگی سعادتمند حرکت کردند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: شهدا در صراط مستقیم و دستیابی به زندگی سعادتمند حرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی (27 اسفند) در دیدار با خانواده معظم شهدا ی فرهنگی آستانه شازند و شهید شاخص ملی سال 92 کشور شهید دانش آموز احمد رضا عباسی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز، گفت: شهدا در صراط مستقیم حرکت کردند و این راه، صراط مستقیم الهی و راه زندگی سعادتمند برای بشر است.


وی با بیان اینکه ملت ایران با اقتدا به قیام امام حسین(ع) در خط ولایت حرکت کرده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، ادامه داد: جاری شدن فرهنگ شهادت در زندگی بشری، سعادت آفرین و زیبایی بخش است.


کریم زاده خاطر نشان کرد: امروز وظیفه ی پاسداری از اهداف انقلاب بر عهده ی ما است و همه باید در این راه تلاش کرده و ایران اسلامی را به اوج اقتدار برسانیم.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: راهی که امام، شهیدان و ملت ایران انتخاب کردند، همان راهی بود که حضرت امام حسین(ع) پیمود و این راه باید تا قیام حضرت مهدی(عج) ادامه یابد.


این مقام مسئول بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام وظیفه نسبت به شهدا و ادای دین به صبر و مجاهدت های خانواده شهدا است چرا که این عزیزان فرزندان خود را در راه زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی فدای انقلاب کردند.


گفتنی است این دیدار در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت وزنده نگهداشتن یاد ونام مبارک شهیدان والا مقام ونیز تکریم وپاسداشت خانواده معظم شهداء وایثار گران در آستانه سال نو با خانواده معظم شهدای فرهنگی عباسی، میرزایی، عزیزی، نظیری و بهادری شهر آستانه شازند صورت گرفت.


پایان پیام/

کد خبر 353928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha