میراث فرهنگی در راستای اسکان گردشگران اقدامات مناسبی انجام داده است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت:این اداره در راستای امنیت ‌بخشی و اسکان گردشگران نوروزی اقدامات مناسبی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمود باقری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز از اماکن گردشگری و زیارتی یاسوج مرکز استان بازدید کرد.

وی از مناطق گردشگری تنگ مهریان، تنگ گنجه ای و امامزاده شاه قاسم (ع) بازدید و مشکلات اسکان مسافرین در این مناطق را مورد بررسی قرار داد.

 

باقری در این بازدید با اشاره به این که بحث سفر از نوروز به عنوان مقطعی خارج و به یک موضوع دائمی تبدیل می شود، گفتت: همه باید تلاش کنیم تا در راستای گسترش توریسم داخلی و خارجی گام برداریم.

 

 

وی افزود: اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان اقدامات مناسبی در راستای امنیت ‌بخشی و اسکان گردشگران نوروزی انجام داده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برپایی چادرهای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی با همکاری جمعیت هلال ‌احمر استان، برپایی نمایشگاه ‌های صنایع‌ دستی در تمام نقاط استان و اطلاع‌ رسانی در مورد جاذبه ‌های گردشگری استان به مسافران، مهم ‌ترین اقدامات این اداره‌ کل است.

 

 

باقری بر لزوم هماهنگی بین همه دستگاه ‌ها برای جلوگیری از آشفتگی و بی ‌نظمی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: باید در محدوده شهرها از فرصت ‌های تاریخی و جذابیت ‌های طبیعی بهترین استفاده را داشته باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 354722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha