کاهش 50درصدی تصادفات فوتی در استان اصفهان

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از کاهش 50درصدی تصادفات فوتی در این استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ حسین غلامی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان امروز "7 فروردین" در ویژه برنامه صداو سیما به مناسبت ایام نوروز به وضعیت ترافیکی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: حجم تردد در جاده های برون شهری و شهری استان اصفهان در ایام نوروز با ترافیک بالایی روبرو بود که سهم ترافیک در شهر اصفهان و کاشان نسبت به سایر شهرستان های استان بیشتر بوده است.


وی افزود: از آغاز طرح نوروزی در استان اصفهان کاهش 50درصدی تصادفات فوتی در راه های شهری و برون شهری را در مقایسه با زمان مشابه سال قبل داشته ایم که تصادفات شهری امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل 20 درصد بوده است.


سرهنگ غلامی ارتقای فرهنگ ترافیک مردم و همکاری آنها با پلیس، ایجاد ایستگاه های امنیت سلامت، همکاری نیروهای امدادی و تلاش رسانه ها در ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات را موثر خواند و تصریح کرد: علاوه بر کاهش تصادفات فوتی استان در خصوص تصادفات جرحی و خسارتی نیز کاهش داشته ایم.


وی با بیان اینکه ایستگاه های امنیت و سلامت در 20 نقطه استان اصفهان ایجاد شده است، اظهار داشت: ایستگاه های امنیت و سلامت در 20 نقطه حادثه خیر استان ایجاد شده که بر اساس آمارهای سال گذشته در این مناطق آمار بالای تصادفات را داشته ایم.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: در این نقاط رانندگان به اجبار می ایستند و از آنها پذیرایی می شود که این موضوع موجب رفع خستگی و خواب آلودگی آنها می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 354730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha