کاهش 31 درصدی تصادفات شهری در یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد از کاهش 31 درصدی تصادفات در طرح نوروزی سال 93 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد ، اردوان قاسمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد در تشریح جزییات این خبر گفت: در طرح نوروزی سال جدید، پلیس راهور یزد، در راستای وظایف ذاتی خود تا پایان نوروزبه منظور ایجاد تسهیلات شدآمدی و در جهت کاهش حوادث ترافیکی، نسبت به راه اندازی و فعال نمودن 40 تیم گشت خودرویی، 40 تیم گشت موتورسوار و استقرار نیروی پاس پیاده در 50 نقطه حادثه خیز شهر یزد، اقدام کرده است.


وی با بیان این مطلب که؛ با همکاری شهروندان و مسافران نوروزی و به یاری خدا، از ابتدای شروع طرح تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش 31 درصدی تصادفات بوده¬ایم افزود: همچنین تصادفات جرحی نیز ضمن کاهش 20 درصدی تصادفات، آمار مجروحین سوانح ترافیکی نیز 14 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.


به نقل از پایگاه خبری پلیس،رئیس پلیس راهور استان یزد افزود: از ابتدای نوروز در تصادفات خسارتی که نیاز به تنظیم کروکی توسط کارشناس تصادفات دارد با کاهش100 درصدی روبرو بوده ایم.

 

وی از هموطنان و مسافران نوروزی خواست تا با رعایت بیشتر و هرچه بهتر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین همکاری با پلیس؛ شاهد سالی خوب و خوشی برای خود و خانواده باشند.

 

پایان پیام/

کد خبر 355170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha