توانمندی های داخلی کشور شکوفا شود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ضرورت شکوفا سازی توانمندی های داخلی، گفت: مردم به مدیریت های بزرگ چشم امید دوخته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ظهر امروز( 16 فروردین) در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی استان اردبیل، اظهار داشت: در روزگاری که دشمنان نظام جمهوری اسلامی تمام توان خود را برای براندازی نظام به کار گرفته اند، باید قابلیت های مدیریتی خود را نشان دهیم.


وی، با اشاره به ضرورت تصمیم گیری های کلان و شایسته دولت در عرصه های مختلف، افزود: یافتن حلقه مفقوده توسعه پایدار در کشور تنها به دست مدیریت های قوی و تاثیرگذار امکان پذیر است و ما باید همه توان خود را به کار گیریم تا مسیر توسعه را بیش از پیش تسریع بخشیم.


حجت الاسلام عاملی، تکیه بر توانمندی های داخلی را ضرورتی برای توسعه پایدار عنوان کرد و گفت: همکاری دولت و ملت در پیمودن مسیر توسعه و ایجاد اشتغال یکی از ضروریات است و در این راستا باید فرهنگ کار و تلاش در بین جوانان و مردم ما نهادینه شود.


امام جمعه اردبیل، رسوب و انباشت اقتصاد در امور غیر ضروری را از جمله دلایل افت روند توسعه توصیف کرد و گفت: مدیران ارشد و مدیران دستگاه های اجرایی باید برنامه ریزی های مطلوبی را برای کاهش این افت انجام دهند که یکی از آنها اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه هاست.


حجت الاسلام عاملی، در پایان سخنان خود جلوگیری از وارد آمدن فشار بر عموم مردم به خصوص دهک های پایین جامعه در امر هدفمندی یارانه ها را یادآور و متذکر شد: اصلاح فرهنگ مصرف و استفاده از انرژی های نو از جمله راه کارهایی است که می تواند منجر به بهبود وضعیت اقتصادی جامعه شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 355740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha