مشارکت مردم در تسریع روند توسعه ضروری است

خبرگزاری شبستان: استاندار اردبیل، مشارکت مردم در اجرای برنامه ها و سیاست های دولت را ضرورتی برای تسریع روند توسعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل ظهر امروز( 16 فروردین) در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی استان با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: دولت هیچگاه به تنهایی قادر نیست که روند توسعه را محقق کند و در این راستا نیازمند مشارکت جدی مردم در حمایت از دولت است.


وی با اشاره به ضرورت وارد شدن مردم به تحقق روند توسعه، افزود: ضرورت دارد که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح از ورود دولت به عرصه هایی که مردم قادر به اجرای آن هستند جلوگیری شود تا مبادا وقت و هزینه دولت با موازی کاری تلف شده و فاصله ای بین ما و تحقق آرمان ها ایجاد کند.


خدابخش، با اعلام اینکه مدیران دستگاه های اجرایی استان باید برای تحقق شعار سال جاری برنامه های جدید خود را ارایه کنند، تصریح کرد: با مدیریت های فعلی نمی توان تحقق ارمان ها و انتظارات مردم را شاهد بود و در این رابطه باید با مدیریت جهادی نسبت به تدوین شیوه های مدیریتی جهادی اقدام کرد.


استاندار اردبیل، با اشاره به ضرورت استقرار مدیریت جهادی در دستگاه های اجرایی، عنوان کرد: مردم باید به طور ملموس روند تغییرات را احساس کنند تا اعتماد عمومی در این رابطه جذب شده و مشارکت در اجرای برنامه ها و سیاست ها را شاهد باشیم.


این مقام مسئول، پروژه های نیمه تمام بر جای مانده در استان در بخش های گوناگون کشاورزی و گردشگری را یادآور شد و گفت: برای تکمیل این پروژه ها، هدایت آب های هدر رفته به مصارف کشاورزی، صرفه جویی در هزینه ها و کاهش نرخ بیکاری باید مدیریت های جهادی و اندیشه توسعه پایدار در اذهان مدیران دستگاه ها و عموم مردم نهادینه شود.


خدابخش، در پایان سخنان خود با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه و ضرورت اینکه لازم است افرادی که نیاز به دریافت یارانه ندارند، از دریافت یارانه انصراف دهند، خاطر نشان کرد: 600 میلیارد تومان برای توزیع یارانه نقدی به مردم استان اردبیل صرف می شود که اگر این مقدار به صورت بهینه صرف شود، می تواند گامی مهم در راستای توسعه و ایجاد اشتغال محسوب شود.


پایان پیام/

کد خبر 355752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha