مدیریت جهادی در دفاع مقدس تحقق پیدا کرد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت تبریز گفت: مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس تحقق پیدا کرد، رزمندگان با بکارگیری سبک مدیریت جهادی، بهترین شیوه مدیریت در شرایط سخت را ارائه کردند.

آیت الله سید محمدتقی آل هاشم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به نامگذاری امسال به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و هوشیاری در نامگذاری امسال به این عنوان بر ضرورت تقویت فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی تاکید کردند.


وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی بیش از 30 سال است که تلاش می کنند تا فرهنگ و اقتصاد نظام اسلامی را با حربه های مختلف به بن بست بکشانند، خاطرنشان کرد: دشمنان برای آسیب رساندن به انقلاب، دو مقوله حساس اقتصاد و فرهنگ را هدف قرار داده اند و با تحریم ها، به دنبال جدایی مردم از انقلاب بودند.


امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم اقتصادی علیه ایران سعی در اعمال فشار اقتصادی علیه مردم ایران کردند تا مردم را از انقلاب اسلامی دور کنند.


وی تاکید کرد: مردم با تحمل فشار و سختی های فراوان نه تنها در برابر توطئه های دشمنان مقاومت کردند بلکه با عزم ملی این تحریم ها را دور می زنند و توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.


آیت الله آل هاشم همچنین با اشاره به اینکه فرهنگ پایه پیشرفت اقتصاد است، ابراز داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خود تاکید کردند که فرهنگ از اقتصاد مهم تر است، چرا که فرهنگ، متحول کننده اصلی یک ملت است.


وی با اشاره به توطئه بیگانگان علیه فرهنگ انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان با بهره گیری از ابزارهای مختلف از جمله ماهواره، اینترنت و ... تلاش می کنند تا فرهنگ غربی را وارد جامعه اسلامی کنند تا مردم و بویژه جوانان با تمایل به سمت فرهنگ بیگانه از اصل خویش دور شوند.


امام جمعه موقت تبریز اظهار داشت: مردم باید با عزم ملی و همچنین مدیران با مدیریت جهادی، فرهنگ ملی و اسلامی را تقویت کنند تا در برابر فرهنگ غربی مقاومت کرده و بر جامعه اسلامی حاکم شود.


آیت الله آل هاشم ادامه داد: تمامی فعالیت های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید پیوست فرهنگی داشته باشد تا در همه زمینه ها شاهد تحقق فرهنگ اسلامی و ملی در کشور باشیم.


وی با تشریح مدیریت جهادی گفت: مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس تحقق پیدا کرد، رزمندگان ما در جبهه های نبرد حق علیه باطل با بکارگیری سبک مدیریت جهادی، بهترین شیوه مدیریت در شرایط سخت را برای دنیا ارائه کردند.


پایان پیام/
 

کد خبر 355938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha