کاهش 8 درصدی تصادفات برون شهری همزمان با ایام تعطیلات نوروزی 93

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی از کاهش هشت درصدی تصادفات برون شهری همزمان با ایام تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، امیر خلیل واعظی امروز(18 فروردین) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به نام گذاری امسال تحت عنوان "فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی" اظهارداشت: نیروی انتظامی در راستای رسالت خود با تامین امنیت و فرهنگ سازی زمینه را برای فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه فراهم می کند.

 

وی با اشاره به ایام تعطیلات نوروزی از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه سال جاری، افزود: در این راستا 41 هزار و 701 نفر با پنج هزار و 542 دستگاه خودرو تامین امنیت مردم در حوزه انتظامی و ترافیکی را برعهده داشتند.

 

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال، افزود: در این راستا طبق آمار پنج نفر مجروح داشتیم که این امر حاکی از بالا بودن فرهنگ مردم و اثربخشی تدابیر انتظامی است.

 

وی از کاهش 2 درصدی سرقت های مهم در ایام تعطیلات نوروز سال جاری نسبت به سال گذشته خبرداد و افزود: در حوزه سرقت های خرد با افزایش 35 درصدی کشف و 84 درصد رشد سرقت روبرو بودیم.


وی با اشاره به تصادفات درون شهری در ایام تعطیلات نوروز، ادامه داد: 63 فقره تصادفات جرحی در این زمینه بوده است که در مجموع شاهد کاهش سه درصدی تصادفات بودیم.

 

واعظی از کاهش هشت درصدی تصادفات برون شهری در ایام تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و افزود: در این راستا 28 نفر کشته شدند که نسبت به سال گذشته علی رغم رشد سفرها تغییری نداشتیم.

 

وی محورهای "دیهوک- کرمان، بیرجند - نهبندان و طبس - یزد" را پرحادثه خیزترین محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات نوروز ذکر کرد و گفت: بیشترین علت تصادفات خستگی و خواب آلودگی رانندگان است.

 

پایان پیام/

کد خبر 356432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha