خودسازی محور اصلی پیروزی در جنگ نرم

خبرگزاری شبستان: مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء از خودسازی به عنوان محور اصلی پیروزی در جنگ نرم پیشروی ملت ایران یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حسین یکتا مسئول قرار گاه فرهنگی خاتم الاوصیاء صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی استان که در محل دفتر امام جمعه استان گرد هم آمده بودند از خودسازی به عنوان محور اصلی پیروزی در جنگ نرم پیشرو یاد کرد.


وی با اشاره به وضعیت نامناسب کشور بعد از انقلاب اسلامی و مشکلات موجود و پس از آن آغاز جنگ تحمیلی گفت:در آن شرایط نامناسب جوانان حزب اللهی با حضور در جبهه های حق علیه باطل و رشادت های خود درسی به دشمنان دادند که دیگر آنان جرات نمی کنند به این کشور نزدیک شوند.


وی با بیان اینکه امروز شاهد حکومت شهداء بر دلها هستیم افزود: امروز شاهد آن هستیم که در سایر کشورهای جهان مجالسی به پا می شود که در آن ها خاطرات شهداء روایت می شود.


یکتا با بیان اینکه متاسفانه اکنون آن بهشت خوب خدا و سفره بهشتی جمع شده است اظهار داشت: اکنون جنگی دیگر آغاز شده است که فعالین فرهنگی باید مواظب باشند تا در این جنگ رد نشوند.


وی با بیان اینکه اکنون جهاد اصغر تمام شده است و ما در جهاد اکبر قرار داریم افزود: در این جنگ که مقام معظم رهبری از آن به عنوان قتل عام فرهنگی یاد نمودند باید یک نوع جهاد همه جانبه صورت بگیرد و هرکس به اندازه توانایی خود در عرصه حضور یابد.


مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء افزود:بعد از وقوع جریان فتنه در کشور این احساس ایجاد شد که فعالان فرهنگی کشور باید گردهم آیند و در یک جبهه مشترک بر علیه دشمنان به مقابله بپردازند.


وی تشکیل یک جبهه فرهنگی واحد را تکلیفی برای تمام فعالان فرهنگی دانست و گفت: این جبهه فرهنگی در هر استان با ایجاد یک قرارگاه در حال شکل گیری است و بدون هیچگونه آرم و نشانی به دنبال احیاء آرمانهایش می باشد.


یکتا با بین اینکه دشمنان این آب و خاک تا نابودی کامل انقلاب اسلامی دست از کار نخواهند کشد گفت: اکنون تمامی اتاق های فکر و بودجه های جنگی دشمنان بر روی جنگ نرم در جهت نابودی این انقلاب متمرکز شده است.


وی جنگ امروز دشمنان را جنگی تن به تن دانست و افزود:دشمنان برای تمامی اعضای جامعه برنامه ریزی نموده اند و برای هریک حربه ای را به کار می گیرند.


این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه تاریخ در حال تکرار است اظهار داشت:روزی جوانان کشور باید در میدان ها جنگ از تمامیت ارضی کشور دفاع می نمودند و امروز فعالان فرهنگی و جوانان ما باید در برابر جنگ نرم دشمنان مقاومت و ایستادگی کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 357507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha