امنیت امروز کشور حاصل صبوری و ایستادگی پدران و مادران شهدا است

خبرگزاری شبستان:خطیب جمعه یزد گفت:امنیت امروز کشور را مدیون پدران و مادران شهدایی هستیم که با صبر و ایستادگی خود امنیت را به مردم این کشور هدیه داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد،آیت الله محمد رضا ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان در خطیه های این هفته نمازجمعه شهر یزد در مسجد ملا اسماعیل با بیان اینکه عالم،وجود، هستی و حقیقت ما متعلق به خداوند است افزود: جدایی بندگان از خداوند ذلت، خواری و نابودی بندگان را به دنبال دارد.


وی با اشاره به روز بزرگداشت مادر شهدا در هفته پیشرو افزود: امنیت امروز کشور حاصل صبوری و ایستادگی پدران و مادران شهدایی می باشد که با فداکاری های خود این انقلاب را یاری داده اند.


آیت الله ناصری افزود: مردم ما باید قدر این پدران و مادران شهدا را بدانند و از وجود آنان استفاده کنند.


وی خطاب به بانوان گفت: در تربیت فرزندان خود از مادران شهدا الگو بگیرید تا فرزندانی پیرو ولایت و در خط اهل بیت را برای فردای این کشور تربیت کنید.
 

خطیب جمعه یزد با اشاره به ایلاغ سیاست های بخش سلامت کشور توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت:در بحث سلامت پیشگیری باید به عنوان مهمترین اولویت در دستور کار مدیران و برنامه ریزیان حوزه سلامت قرار گیرد.


وی با بیان اینکه پزشکان نباید لحظه ای از تحقیق و پژوهش دست بردارند افزود: پزشکان باید در تمامی فعالیت های خود تعهد را به صورت جدی به کار بگیرند.


آیت الله ناصری بر اسلامی کردن محیط بیمارستان ها و دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: ترویج و گسترش آموزش های اخلاقی و معنوی باید در صدر فعالیت ها قرار گیرد.


وی خواستار توجه جدی به بحث سلامت در کشور شد و افزود: در این صورت می توان شاهد تحقق سبک زندگی اسلامی در سطح جامعه باشیم.


نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه باید در بحث سلامت مشکلات ریشه یابی شودتصریح کرد:پس از شناخت مشکلات موجود می توان با برنامه ریزی صحیح شاهد بهبود وضع سلامت در جامعه باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 357552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha