ظرفیت بالای موجود در کانون های مساجد باید به مسئولان شناسانده شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد بر لزوم شناساندن ظرفیت های موجود در کانون های فرهنگی و هنری مساجد به مسئولین استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد،مجید جوادیان زاده مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد صبح امروز در بازدید از دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به فعالیت های گسترده کانون های مساجد استان در حوزه های مختلف گفت: باید ظرفیت بالای موجود در کانون های فرهنگی و هنری مساجد به مسئولین استان شناسانده شود.


وی از کانون های مساجد به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی استان یاد کرد و افزود:تعداد محدودی نهاد در استان از این شبکه اجتماعی گسترده برخوردارند که این امر یکی از مزیت های کانون های مساجد می باشد.


جوادیان زاده با بیان اینکه رویکرد دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بیشتر مسائل اجتماعی است تا مسائل فرهنگی اظهار داشت:با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به دنبال آن هستیم تا بودجه های فرهنگی استان را در این سال افزایش دهیم.


وی فعالیت های صورت گرفته در کانون های مساجد استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:در سالی که به نام فرهنگ نامگذاری شده است انتظار می رود با همت مضاعف فعالیت های چشمگیرتری در حوزه مساجد استان صورت پذیرد.


مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد بر تشکیل جلسات نخبگان مسجدی در استان تاکید کرد و افزود:در این جلسات مطالبات نخبگان مسجدی تدوین و در اختیار مسئولین استان قرار می گیرد تا این مطالبات به صورت یک گفتمان در مساجد استان ایجاد شود.


وی تصریح کرد:یکی دیگر از اهداف برگزاری جلسات نخبگان مسجدی تدوین نظرات آن ها در جهت ترسیم وضعیت اجتماعی و فرهنگی موجود استان می باشد.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 362655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha